Hard times? ­čĹë 5 Metode De relaxare

Stiai c─â fluxul intens de g├ónduri, emo╚Ťiile negative asociate cu idei nes─ân─âtoase, conduc la deconectarea de ceea ce e╚Öti ╚Öi sim╚Ťi s─â fii cu adev─ârat? Acest lucru iti iroseste energia, rabdarea si pare ca nu te regasesti. Deoarece perioada postpartum este una plina de provocari iar mintea este asaltata de ganduri, intrebari si emotii intense, iti recomand ca periodic s─â iti indrepti nu doar spatele ci ╚Öi aten╚Ťia catre interiorul tau. F─âc├ónd asta consecvent, asiguri armonie ╚Öi lini╚Öte nu doar ╚Ťie, ci ╚Öi celor de l├óng─â tine. 5 MODURI de a te RECONECTA CU TINE: 1. Fa-ti un obicei sa petreci putin timp singura: pentru inceput, 2 ore o data pe saptamana e perfect. Incearca sa fie pe cat posibil aceeasi zi, la aceeasi ora. Ia-te in serios. 2. Intreaba-te chiar acum: ce pot face ca sa ma simt mai bine? Ce mi-ar face placere sa fac ACUM? ÔÇť Orice s-ar intampla acasa, este minunat sa iti gasesti ceva NOU de facut, care sa te satisfaca. Fa ceva ce iti place! 3. Scrie undeva realizarile tale de cand te stii. Chiar de cand erai mica. Insiruie momentele placute, in care te-ai simtit bine. Include aici chiar si intrarea la liceu sau bacul, intalnirile cu fetele, aprecierile, gemul de la bunica sau serile de film, fluturii din stomac de la prima intalnire, privire, sarut. 4.Bucura-te de ceva ce faceai inainte sa ramai insarcinata, cum ar fi sa mergi pe bicicleta, sa inoti sau sa faci un masaj. Ofer─â-╚Ťi zilnic jum─âtate de or─â ├«n care s─â-╚Ťi relaxezi corpul ╚Öi s─â-╚Ťi lini╚Öte╚Öti mintea. 5.Intra in grupuri de mamici din Social Media pentru a te conecta cu alte femei cu care sa povestesti, grupuri in care sprijinul si acceptarea sunt inaintea judecatii. In plus aici gasesti si multe informatii utile care te ajuta sa treci mai usor peste anumite perioade. Si...nu uita: Exist─â ├«n interiorul t─âu un spatiu plin de lumin─â, frumuse╚Ťe, inspira╚Ťie ╚Öi vitalitate. Te po╚Ťi reconecta cu aceste resurse ori de c├óte ori sim╚Ťi nevoia ╚Öi ├«╚Ťi dore╚Öti. Condi╚Ťia este s─â ├«nve╚Ťi s─â-╚Ťi lini╚Öte╚Öti mintea. O po╚Ťi face oric├ónd, fiind c├ót mai mult posibil atenta asupra a ceea ce faci ├«n momentul PREZENT. C├ónd ├«╚Ťi ├«ndrep╚Ťi aten╚Ťia asupra g├óndurilor pe care le ├«ntre╚Ťii, ele tind s─â se ordoneze ╚Öi s─â se lini╚Öteasc─â. Sunt asemenea unor copii plini de energie ╚Öi g─âl─âgio╚Öi, l─âsa╚Ťi la joac─â de capul lor. ├Än momentul ├«n care ├«╚Ťi faci sim╚Ťit─â prezen╚Ťa, ├«╚Öi ├«ntrerup activit─â╚Ťile ╚Öi devin aten╚Ťi la tine. Cam a╚Öa este ╚Öi cu g├óndurile haotice nesupravegheate. Sufletul are nevoie ├«n mod periodic de lini╚Öte.

4 afișare0 comentariu

Post─âri recente

Afișează-le pe toate

Ce este, cum apare și cum se tratează abcesul mamar?

Abcesul la s├ón NU reprezint─â o contraindica╚Ťie ├«n al─âptare ­čĺşContext Audiez un interviu pe tema lacta╚Ťiei ╚Öi al─âpt─ârii, o discu╚Ťie cu un medic neonatolog ╚Öi un ginecolog. Un demers foarte bine-venit,