Hard times? 👉 5 Metode De relaxare

Stiai că fluxul intens de gânduri, emoțiile negative asociate cu idei nesănătoase, conduc la deconectarea de ceea ce ești și simți să fii cu adevărat? Acest lucru iti iroseste energia, rabdarea si pare ca nu te regasesti. Deoarece perioada postpartum este una plina de provocari iar mintea este asaltata de ganduri, intrebari si emotii intense, iti recomand ca periodic să iti indrepti nu doar spatele ci și atenția catre interiorul tau. Făcând asta consecvent, asiguri armonie și liniște nu doar ție, ci și celor de lângă tine. 5 MODURI de a te RECONECTA CU TINE: 1. Fa-ti un obicei sa petreci putin timp singura: pentru inceput, 2 ore o data pe saptamana e perfect. Incearca sa fie pe cat posibil aceeasi zi, la aceeasi ora. Ia-te in serios. 2. Intreaba-te chiar acum: ce pot face ca sa ma simt mai bine? Ce mi-ar face placere sa fac ACUM? “ Orice s-ar intampla acasa, este minunat sa iti gasesti ceva NOU de facut, care sa te satisfaca. Fa ceva ce iti place! 3. Scrie undeva realizarile tale de cand te stii. Chiar de cand erai mica. Insiruie momentele placute, in care te-ai simtit bine. Include aici chiar si intrarea la liceu sau bacul, intalnirile cu fetele, aprecierile, gemul de la bunica sau serile de film, fluturii din stomac de la prima intalnire, privire, sarut. 4.Bucura-te de ceva ce faceai inainte sa ramai insarcinata, cum ar fi sa mergi pe bicicleta, sa inoti sau sa faci un masaj. Oferă-ți zilnic jumătate de oră în care să-ți relaxezi corpul și să-ți liniștești mintea. 5.Intra in grupuri de mamici din Social Media pentru a te conecta cu alte femei cu care sa povestesti, grupuri in care sprijinul si acceptarea sunt inaintea judecatii. In plus aici gasesti si multe informatii utile care te ajuta sa treci mai usor peste anumite perioade. Si...nu uita: Există în interiorul tău un spatiu plin de lumină, frumusețe, inspirație și vitalitate. Te poți reconecta cu aceste resurse ori de câte ori simți nevoia și îți dorești. Condiția este să înveți să-ți liniștești mintea. O poți face oricând, fiind cât mai mult posibil atenta asupra a ceea ce faci în momentul PREZENT. Când îți îndrepți atenția asupra gândurilor pe care le întreții, ele tind să se ordoneze și să se liniștească. Sunt asemenea unor copii plini de energie și gălăgioși, lăsați la joacă de capul lor. În momentul în care îți faci simțită prezența, își întrerup activitățile și devin atenți la tine. Cam așa este și cu gândurile haotice nesupravegheate. Sufletul are nevoie în mod periodic de liniște.

3 afișare0 comentariu